.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...
خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)

شمال نیوز قصد دارد هر هفته اخبار (گفته ها وشنیده ها) ویژه سه استان شمالی کشور را منعکس نماید و در انتشار این اخبار رسالت رسانه ای و وظیفه حرفه ای خود را مد نظر دارد و بهتر است مراجعی که اخبار مربوط به آنها درج میشود جهت ایجاد فضای شفاف صحت آنرا بیان نمایند.

(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ....)از اين خبر ها مي باشند.


**** شنیده ها حاکی از آن است محمد بندرچی معاون اداری مالی روزنامه رسالت مجددا خود را برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود آماده کرده است.
**** گفته می شود بمناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر دکتر امیر محبیان دبیر حزب نواندیشان دینی و مدیر عامل خبرگزاری آریا در شهر ستان لنگرود سخنرانی خواهد کرد و اینگونه سفرها با انتخابات مجلس هشتم بی ارتباط نخواهد بود .
**** با توجه به اینکه قرار بود مهندس باهنر نائب رئیس مجلس در هفته گذشته به استان گیلان سفر کند و این سفر به دلیل مشغله کاری از سوی ایشان لغو گردید اما گفته می شود وی در هفته جاری به استان گیلان سفر خواهد کرد.
**** گفته می شود بمناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر مهندس مهدی شکیبایی سردبیر خبرگزاری قدسنا و تحلیلگر مسایل خاورمیانه در جمع اصولگرایان شهرستان املش سخنرانی خواهد کرد.
**** شنیده ها حاکی از آن است وبلاگ احیاگران از سوی یکی از مشاوران استاندار گيلان راه اندازی گردیده است و هرچند گاهی به مسئولان دفتر شورای نگهبان در گیلان حمله و توهين می کند.
**** شنیده ها حاکی از آن است بخاطر دخالت مسئولان سیاسی شهرستان سیاهکل جهت فشار به اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهت انتخاب ناصر رنجبر بعنوان شهردار با اعتراضات گسترده نیروهای حزب الهی این شهر ستان مواجه گردیده است و گفته می شود تا کنون چندین شبنامه در این راستا در سیاهکل توزیع گردیده است و از مسئولان استانداری گیلان سوال گردیده است چرا رنجبر کماکان بخشدار است و از این سمت عزل نگردیده است.
****شنیده ها حاکی است مبالغ هنگفتی پول از طرف ارشاد اسلامی گیلان به عنوان یارانه به مطبوعات استان گیلان که اکثرا دارای تفکرات دوم خردادی و حتی ملی مذهبی می باشند در نظر گرفته شده است که این امر هوشیاری بیشتر مسئولین استانی خصوصا مدیرکل اصولگرای ارشاد استان را می طلبد.
**** خبرنامه ای تحت عنوان زیر تیغ که اخیرا در سطح استان گیلان توزیع می گردد حاوی اخبار بسیار جالب از سطح کشور و استان گیلان می باشد و توانسته در مدت کوتاهی مخاطبان زیادی را به خود جلب کند .
**** شنیده ها حاکی از آن است فرهاد دلق پوش معاون اداره کل ارشاد گیلان که از جمله کاندیدا های احتمالی مجلس هشتم در آستارا است که فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است.
**** شنیده ها حاکی از آن است اصلاح طلبان شهرستانهای رودسر و املش برای مجلس هشتم در حال حاضر روی آقایان محمد زالفی(فرماندار سابق رشت)، بی آزار (معاون سابق استاندار)،علی پاینده(فرماندار سابق آستارا )، جهانبخش خانجانی(مدیرکل سابق روابط عمومی وزارت کشور)و همچنین عزت ا... تقوائیان کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس هفتم بحث دارند و هنوز به توافقی نرسیده اند و گفته می شود در هیچ شرایطی از داوود حسن زادگان نماینده سابق رودسر حمایت نخواهند کرد.
**** شنیده ها حکایت از فشار فرماندار املش بر عدم انتخاب مهندس کهالی شهردار املش از سوی شورای اسلامی شهر دارد و با توجه به انتخاب مجددوی از سوی شورای شهر هنوز مسئولان استانداری بنا به دلایل نامعلومی حکم جدید وی را صادر نکرده اند و اعضاي شوراي شهر املش در ديدار خود با نماينده شهر ستان نيز نسبت به اين موضوع اعتراض نموده بودند.گفتنی است این چندمین شهر در استان گیلان است که فرمانداران و مسئولان سیاسی در زمینه انتخاب شهرداران دخالت آشکار می کنند و ضروری است تا استاندار محترم مدیران زیر مجموعه خود از هر گونه دخالت در روند انتخاب شهرداران جلوگیری کند.
**** شنیده ها حاکی است انتخاب مدیرکل مسکن و شهرسازی از نیروهای غیر بومی استان گیلان باعث اعتراض نیروهای اصولگرای استان گیلان گردیده است.
**** شنیده ها حاکی از آن است گروهی تحت عنوان جبهه سبز سازندگی و مدافعین حماسه سوم تیر در استان گیلان با شعار رفاه ،عدالت ،آبادانی و سازندگی اعلام موجودیت کرده اند.
****خبرگزاري مهر كه وابسته به سازمان تبليغات اسلامي مي باشد و در استان گيلان فاقد نمايندگي بود گفته مي شود مسئوليت اين دفتر به يكي از خبرنگاران اصولگراي استان واگذار گرديده است و بزودي راه اندازي و شروع به فعاليت خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

f 26 ارديبهشت 1386
خب چرا نظرات مردم را در مورد اين خبر نميزارين تا مرد مقضاوت كنن
سوال كردن از آقاي كربلائي اشكالاتي داره از كي تا بحال سوال كردن شده توهين
سمیه والهام دارنگ 11 خرداد 1386
با عرض سلام وخسته نباشید احتراما اینجانب س د فارغ التحصیل رشته تولیدات گیاهی از دانشگاه محقق اردبیلی (دولتی ) و خواهرم ا د فارغ التحصیل رشته کشاورزی گرایش علوم دامی از دانشگاه گیلان هستیم وبرای پیدا کردن کار به مراکز کاریابی دولتی وغیر دولتی اعم از کشاورزی وغیر کشاورزی مراجعه کردیم ودر خواست کار داریم وسودی نداشت قرار بود به گفته جناب آقا ی مهندس حسین زاده مسئول موسسه کاریابی تخصصی کشاورزی غیر دولتی کار آفرینان نوین گیلان که زیر نظر اداره کار است پس از گرفتن کارتهایی به شماره 195 و216 پس از حداکثر دوماه به نتیجه برسیم ولی اکنو ن ده ماه از این ثبت نام می گذرد وهنوز منتظرِِِِِِِیم اکنون متوجه شدیم همیین موسسه قرار است آزمایشگاه کشاورزی ایجاد کند که احتمالا تعدادی از عضوهای این موسسه را هم جذب می کند ولی هیچ امیدی نیست که با وجود سیستم پارتی بازی ما جز این افراد باشیم. ما دو تا خواهر نمی توانیم نظاره گر مشکلات کمر شکن مالی پدر ومادر باشیم از پچگی به امید این بودیم که بلاخره روزی میتوانیم زحمات جبران ناپذیر آنها را تا حدی جبران کنیم این در حالی است که ما در استان گیلان که قطب کشاورزی است زندگی می کنیم چرا باید یک کارشناس دامپروری یایک کارشناس باغبانی در استانی که در هر گوشه و کنارش واحدهای دامپروری و گلخانه ای به چشم می خورد این همه مشکلات بیکاری را تحمل کند . اگر قرار بود که بیکار خانه بنشینیم ویا مورد بی احترامی قرار گیریم چرا این همه زحما ت را تقبل کردیم ؟ جناب آقای فرماندارخواهشمندم فکری به حال من و خواهرم ووفارغ التحصیلان کشاورزی کنید ... ضمنآ آدرس و شماره تماس این دو خواهر در دفتر شمال نیوز موجود میباشد.
محمد 11 بهمن 1389
سلام
من فومنی هستم. اگه مردم شریف رودسر و املش بدانند که علی پاینده کیه و چه کارنامه ای داره؟!!!! او را به شهرشان راه نمیدهندچه برسد به رأی دادن به او.
عملکرد درخشان او در فرمانداری فومن که دین خدا را چپه کرده بود و ماجرای زمین خواری در آستارا شهره عام و خاصه/

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.548 seconds.